Cors Juvenils

Cor Juvenil CANTABILE (Direcció: Pol Pastor)

Engrescador projecte que neix de l'objectiu de cobrir un espai musical, educatiu i lúdic per a alumnes de Grau Professional i Música Avançada. Aquest cor és de veus blanques on hi participen noies i nois de 12 a 15 anys.

Descobrir i gaudir del meravellós plaer de cantar junts on posem en joc tots el elements musicals, recursos vocals i d'expressió corporal, on s'eduquen valors i hàbits que, tot plegat enriqueixen la formació integral del músic i de la persona.

És un cor pensat per treballar amb la música i material adequat a les seves capacitats tècniques i musicals, sense excepció estils, èpoques i gèneres, amb la finalitat d'aconseguir un espai de treball motivador i de felicitat.

Per donar mostra d'aquest treball, es participa dels concerts i activitats tant del Conservatori com dels diversos esdeveniments culturals i festius de Manresa i comarca.

Cor Juvenil SONS (Direcció: Pol Pastor)

El cor SONS és un cor de veus femenines format per noies a partir de 16 anys on hi participen alumnes, ex-alumnes del conservatori i altres centres.

L'objectiu del cor és descobrir i gaudir del meravellós plaer de cantar junts posant en joc tots el elements musicals, recursos vocals i d'expressió corporal. És un espai on s'eduquen valors i hàbits que, tot plegat enriqueixen la formació integral del músic i de la persona.

És un cor molt actiu pensat per treballar amb tot tipus de música sense excepció d'estils, èpoques i gèneres, amb la finalitat d'aconseguir un espai de treball motivador i de felicitat.

Per donar mostra d'aquest treball, es participa dels concerts i d'activitats tant del Conservatori com dels diversos esdeveniments culturals i festius de Manresa i comarca.