Grup de Flautes

Grup de Flautes (Direcció: Anna Òrrit)

El Grup de Flautes és una formació del Conservatori que, de forma intermitent, existeix des de fa més de 25 anys. Està formada per flautistes de Grau Professional, Escola de Música Avançada i ex-alumnes. Ha tingut 3 directors al llarg de la seva història, en Josep Padró, en Josep Ma. Miró i l’Anna Òrrit (actual directora).

El seu repertori va des de música de Quantz fins a temes de Greshwin o Els Pets amb actuacions pensades perquè els seus integrants experimentin noves vivències, acompanyant solistes, ballarins, col·laborant amb bandes o altres formacions o fins i tot fent coreografies a dalt l’escenari.

La formació, més enllà de poder-se tractar d’una assignatura del conservatori, pretén ser un espai de trobada musical per a l'alumnat de l’aula de flauta travessera del centre on els més petits prenen exemple dels més grans i els més grans aprenen a compartir els seus coneixements. És un espai per crear vincles però sobretot, per compartir música i bons moments.