Banda Simfònica

Banda Simfònica (Direcció: Naüm Monterde)

La Banda Simfònica neix el 2010 de la mà del professor Joan Plaja i des d’aleshores ha tingut diferents directors i ha participat en projectes i col·laboracions de tota mena: concert de Nadal, concert a la Fira Mediterrània de Manresa, enregistrament d’un videoclip amb l’Alba Careta, participació al Festival de Joves Músics Europeus, col·laboració amb el grup de rock Obeses entre d'altres.

La Banda Simfònica és l’agrupació de referència de l’alumnat de Grau Professional que toca instruments de vent o percussió des de 1r a 6è curs, però també vol ser un espai on l’antic alumnat del Conservatori o de les escoles de música de la comarca i fins i tot d'aficionats/des de la música de la ciutat que toquin instruments de vent o percussió hi puguin seguir desenvolupant la seva relació amb la música en una formació de gran format.

L’activitat de la Banda Simfònica consisteix en assajos setmanals de 2h i desenvolupa projectes puntuals com concerts, intercanvis amb bandes d’altres conservatoris, enregistraments, entre altres activitats musicals.

Visiteu el seu espai web!