Orquestra Juvenil

Orquestra juvenil (direcció: Jordi Coll)

L' Orquestra Juvenil està formada per estudiants de primer, segon i tercer curs de Grau Professional i Formació Musical Avançada del Conservatori de Manresa que cursen l'assignatura de Conjunt Instrumental.
L’orquestra treballa amb regularitat setmanalment amb l’objectiu de conèixer repertori orquestral simfònic i desenvolupar les habilitats per poder tocar en una orquestra, al mateix temps que els alumnes gaudeixen del fet de tocar en grup.
L’orquestra participa cada any en els concerts de Nadal i en concerts del mateix Conservatori. Ha realitzat col·laboracions i intercanvis amb altres grups del mateix Conservatori com els cors o la banda.
Ha realitzat activitats conjuntes amb diferents entitats de Manresa o la comarca com per ex. l’Institut Lluís de Peguera, l’escola bressol i la llar d’avis de St. Vicenç de Castellet, concerts de la Llum de Manresa o la trobada de corals de secundària de la Catalunya central.

VISITEU EL CANAL DE YOUTUBE DE L'ORQUESTRA JUVENIL