Orquestra Simfònica

Orquestra Simfònica (direcció: Jordi Coll)

L' Orquestra està formada per estudiants de quart, cinquè i sisè curs de Grau Professional i Formació Musical Avançada del Conservatori de Manresa que cursen l'assignatura de Conjunt Instrumental.
Es treballa setmanalment amb l’objectiu de conèixer repertori orquestral simfònic i desenvolupar les habilitats per poder tocar en una orquestra, al mateix temps que els alumnes gaudeixen del fet de tocar en grup. Amb els instruments de corda de l’orquestra es disposa d’un temps afegit d’assaig per tal de conèixer i treballar repertori d’orquestra de cambra de corda.
Els dos grups participen en els concerts de Nadal i en concerts del mateix Conservatori. Han actuat també a l’Ajuntament de Manresa, l’Auditori de la Plana de l’Om, el barri Vic-Remei, el Museu de la Tècnica, en el Premi Ciutat de Manresa i en el projecte Fem Òpera del teatre Kursaal de Manresa.
Han realitzat col·laboracions i intercanvis amb altres grups del mateix Conservatori com els cors, la banda o els combos, amb l’Escola de Música de St. Joan de Vilatorrada, el Conservatori d’Igualada, el Conservatori de Vila-Seca, l’Orfeó Manresà, l’Orchestre Harmonie de Laval (França), la Jove Orquestra Nacional de Catalunya i la Melbourne String Orchestra (Austràlia).

VISITEU EL CANAL DE YOUTUBE DE L'ORQUESTRA SIMFÒNICA
VISITEU EL CANAL DE YOUTUBE DE L'ORQUESTRA DE CAMBRA DE CORDA