Servei Educatiu

El servei educatiu del Conservatori de Música de Manresa té una oferta formativa per a nens i nenes d’educació infantil, primària i secundària de la ciutat de Manresa. Trobareu més informació de dates i espectacles aquí.

OFERTA

FEM MÚSICA AMB L'ESCOLA BRESSOL - Activitat adreçada a alumnes de 2 anys

L'oferta: oferim una activitat per a portar a terme conjuntament amb les escoles bressol municipals. Es tracta d'interpretar  amb els alumnes de dos anys d'aquestes escoles, un conte musical de característiques adequades a aquesta edat, amb cançons populars.

L'objectiu: Introduir als alumnes de dos anys en el mon de la música, donant-los la possibilitat de conèixer d'aprop, instruments musicals que impartim al conservatori. Gaudir de l'experiència de formar part d'un concert, cantant acompanyats de professors del nostre centre.

L'activitat: Consisteix en primer lloc en la preparació del conte musical amb els alumnes, a les escoles. Els facilitem un CD gravat pels professors del conservatori, on hi ha el conte sencer amb les cançons. Una setmana abans dels concerts, els professors anem a les escoles bressol a mostrar el nostre instrument i a repassar les cançons. Finalment els alumnes de dos anys venen al conservatori a fer el concert amb nosaltres, un dia al mati.

ANEM AL CONSERVATORI! - Activitat adreçada a alumnes a partir de 4 anys

L'oferta: Oferim la possibilitat d'assistir com a públic a la representació d'un concert a càrrec de professorat del conservatori.

L'objectiu: A través d'una historia i/o conte fer conèixer la música i els instruments musicals a tots aquests alumnes.

L'activitat: Aquests alumnes venen a concert un matí, com a espectadors.

ESPECTACLES:

• EL GAT AMB BOTES: A càrrec del departament de vent