SECRETARIA I TRÀMITS

OPTATIVES 17-18 (12/07/17)

Adjunt hi ha els llistats d'assignatures optatives.
(
Per suggeriments o dubtes acadèmics us heu d'adreçar a ppla@ajmanresa.cat (Pilar Pla, cap estudis)

INFORMACIÓ IMPORTANT A TENIR EN COMPTE:

Cor Juvenil:

Podeu consultar si heu estat admesos o no i en cas afirmatiu, el cor que se us ha adjudicat.
Cor Juvenil A: Comencen els assaigs el dia 20 de setembre a les 16.30h. El dia 13 es faran proves de veu per als alumnes nous. Veureu que teniu apuntat també l'horari de les proves.
Cor Juvenil B: Comencen els assaigs el dia 15 de setembre a les 20.30h, la resta de dies del curs a les 20.00h. El dia 15 es faran proves de veu per als alumnes nous de 20.00 a 20.30h

Cant:Tots els alumnes en llista d'espera de cant queden convocats el dijous 7 de setembre a les 16h per fer una prova amb la professora Margarida Lladó per determinar si entren a l'aula de cant. Han de cantar una peça de lliure elecció.

Professor pendent: Tots els alumnes que teniu el professor pendent d'assignar esteu admesos. Al setembre ja us comunicarem amb quin professor heu d'anar.

Introducció al jazz: CRITERIS DE PRIORITAT en l'admissió d'alumnes:

* Alumnes d'itinerari jazz, harmonia moderna, combo o big band tenen prioritat.
* Instruments necessaris pel departament
* Cursos alts entren abans ( comencem per 6è i anem baixant ).
* Molt important la valoració del tutor ( prioritaris alumnes amb bona nota  d'instrument i que demostren un especial interés pel jazz ).

Lectura a vista per a pianistes: La llista d'admesos de l'assignatura lectura a vista per a pianistes es publicarà  al setembre.

Assignatures optatives amb places disponibles:Si heu quedat en llista d'espera d'alguna optativa us podeu plantejar sol·licitar entrar en les assignatures que encara tenen places disponibles responent al correu de la cap d'estudis, Pilar Pla,  ppla@ajmanresa.cat
*Entrenament Auditiu
*Història de l'òpera

tipus document Ampliació Repertori Instrument (2.33 KB)