CURS DE DIRECCIÓ CORAL“CRÉIXER CANTANT” IMPARTIT PER BASILIO ASTÚLEZ
Curs Basilio Astúlez.jpg
 Curs de direcció coral CRÉIXER CANTANT
 EINES I RECURSOS PEL TREBALL CORAL A L'AULA I EL DESENVOLUPAMENT DEL COR INFANTIL

impartit per BASILIO ASTÚLEZ

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Informació general

DATA LÍMIT INSCRIPCIÓ: 15 de gener de 2019

Data:
dissabte 27 d'abril de 2019

Horari: de 10 a 14 h i de 16 a 20 h

Duració: 8 hores

Preu: 45

Lloc: auditori del Conservatori Municipal de Música de Manresa. C/Ignasi Balcells, 12-14. 08240 Manresa.

El curs comptarà amb un cor pilot el dissabte a la tarda, amb el que es mostrarà l'aplicació pràctica dels continguts treballats.

El centre romandrà obert al migdia per qui vulgui quedar-se a dinar, amb servei de microones.

El Conservatori Municipal de Música de Manresa expedirà un certificat a tots els que hagin realitzat el curs.

Objectius del curs

• Aportar una visió particular, moderna, actualitzada i innovadora de la música coral.
  • Adquirir coneixements, destreses i habilitat relacionades amb la nostra veu cantada en relació amb el cos i l'expressió corporal.
  • Fer-nos partícips del gaudi de la música en un espai grupal.
  • Connectar el cos i la ment de forma individual i grupal mitjançant la veu.
  • Desenvolupar la nostra capacitat d'escolta i ressonància.
  • Visualitzar un resultat comú més enriquidor per totes les persones integrants de l'equip que la suma de cada una de les parts aportades al grup.

A qui va adreçat?

A tothom que tingui ganes de conèixer una visió particular, moderna, actualitzada i innovadora de la música coral: directors de cors, professors d'escoles de música i conservatoris, professors d'escoles de primària i instituts de secundària, cantants, etc.)

1. Ompliu aquest FORMULARI.
  2. Rebreu un correu confirmant-vos la plaça.
  3. A finals del mes de gener, rebreu un altre correu indicant-vos com fer el pagament de la matrícula (caldrà fer un ingrés bancari).
  4. Si en el termini indicat no heu fet l'ingrés, perdreu la reserva de la vostra plaça.
  5. No es retornaran els diners de la inscripció als alumnes que no assisteixin al curs. Només es retornaran els diners de la inscripció al curs per motius de salut que impedeixin l'assistència i caldrà presentar un certificat mèdic que ho acrediti. Es valorarà la possible devolució en cas d'accident o alguna situació personal inesperada (sempre que es pugui justificar i l'organització del curs ho pugui assumir).

Places

Donada la tipologia del curs, on els participants són alhora membres del cor, l'únic límit d'inscripcions és l'aforament de l'auditori on es realitza.

Basilio Astúlez

És professor de Cant Coral al Conservatori Municipal de Leioa (País Basc) i fundador del cor infantil Leioa Kantika Koralaal (2001), el cor juvenil femení La Kantoria (2005) i el mixte SJB (2007). Aquesta jove escola engloba més de 200 cantants d'entre 7 i 25 anys i ha rebut nombrosos premis en certàmens espanyols i europeus.

El 1999 funda el grup de cambra femení Vocalia Taldea, que ha rebut més de 20 premis en els principals certàmens corals del circuit internacional.

Al capdavant d'aquests grups ha realitzat 10 enregistraments discogràfics i un gran nombre de gires internacionals a Europa, Àsia i Amèrica i ha col·laborat amb importants solistes, orquestres, directors i agrupacions.

El 2008, rep el premi especial a la millor direcció en el 47è Certamen Internacional C. A. Seguizzi (Gorizia, Itàlia), pel seu treball al capdavant de Leioa Kantika Korala.

El 2009, també rep el premi especial a la millor direcció en el 38è Florilège Vocal de Tours (França), pel seu treball al capdavant de Vocalia Taldea.

Actualment és professor de Direcció Coral per entitats educatives, universitats i diverses federacions corals del país i freqüentment sol·licitat com a jurat en certàmens i per oferir cursos i seminaris de cant coral a Europa, Amèrica i Àsia. Des del 2018 també és professor de direcció coral al Conservatori Superior del País Basc Musikene.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ